Wyposażenie bramek w elektroniczny system obsługi klienta (ESOK)
Elektroniczne systemy obsługi klienta (ESOK) mogą być stosowane na wielu różnych obiektach, należących do firm reprezentujących rozmaite branże. Zadaniami tych systemów są automatyzacja i ułatwianie procesów obsługi klienta poprzez integrowanie różnych funkcji, ułatwianie zarządzania dostępem oraz monitorowanie aktywności klientów w danym miejscu.
Oto przykładowe elementy elektronicznego systemu obsługi klienta dla bramek kontroli dostępu:
- Kontrola dostępu– elektroniczny system obsługi klienta może obejmować różne rozwiązania techniczne służące do identyfikacji osób, takie jak karty magnetyczne, kody QR oraz czytniki kart RFID lub biometryczne. Pozwalają one na kontrolowanie dostępu klientów do określonych obszarów, co jest przydatne na basenach, w siłowniach, hotelach czy w innych obiektach użyteczności publicznej.
- Monitorowanie ruchu klientów– elektroniczny system obsługi klienta może zbierać informacje o ruchu Klientów, rejestrując ich wejścia i wyjścia. Dzięki temu personel jest w stanie monitorować to, ile osób znajduje się w obiekcie w danym momencie, co może być szczególnie ważne w okolicznościach wymagających utrzymania ograniczonej liczby Klientów w danym miejscu.
- Bezpieczeństwo– ESOK mogą być integrowane z systemami bezpieczeństwa, w tym
z monitorowaniem wideo oraz z systemami alarmowymi. W przypadku nieuprawnionego dostępu lub innych sytuacji awaryjnych, system może włączyć alarmy lub w inny sposób powiadomić personel odpowiedzialny za bezpieczeństwo. - Integracja z Aplikacjami Mobilnymi– systemy ESOK mogą współpracować z aplikacjami mobilnymi, umożliwiając Klientom zarządzanie rezerwacjami i płatnościami czy pozwalając na uzyskiwanie dostępu do obiektów za pomocą smartfonów.
- Raportowanie i Analiza– elektroniczne systemy obsługi klienta mogą generować szczegółowe raporty i analizy, pomagając zarządzającym w zrozumieniu trendów ruchu Klientów oraz efektywności różnych ofert (w tym promocji).
Konkretny zakres możliwości systemu ESOK dla bramek (np. bramka obrotowa niska BON-02 lub BON-05) i lista jego funkcji zależą od wymagań klienta oraz dostępnych rozwiązań technicznych oferowanych przez danego producenta. Na przestrzeni wielu lat naszej działalności wypracowaliśmy sieć zaufanych Partnerów z którymi wspólnie jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym przedsięwzięciom.
Możliwe zastosowanie ESOK:
Restauracje i Hotele: ESOK usprawniają zarządzanie rezerwacjami stolików i pokoi hotelowych oraz obsługę zamówień online, zapewniając efektywną obsługę Gości.
Centra Fitness i Spa: elektroniczne systemy obsługi klienta pomagają w zarządzaniu rezerwacjami treningów, masaży czy zajęć fitness, a także monitorują liczbę trenujących na basenach czy w siłowniach, poprzez zastosowanie czytników na bramkach kontroli dostępu.
Sklepy i Centra Handlowe: ESOK są wykorzystywane do zarządzania płatnościami bezgotówkowymi, obsługują systemy lojalnościowe oraz przekierowują Klientów do ofert specjalnych na podstawie ich preferencji.
Placówki Medyczne: elektroniczne systemy obsługi klienta służą do zarządzania terminami wizyt, do monitorowania kolejek, a także do przypominania Pacjentom o nadchodzących konsultacjach.
Transport Publiczny: ESOK umożliwiają Pasażerom zakup biletów online, sprawdzanie rozkładów jazdy i informacji o opóźnieniach.
Kina i Teatry: ESOK zarządzają rezerwacjami biletów, pomagają w kreowaniu ofert specjalnych oraz umożliwiają szybką i łatwą płatność za bilety.
ESOK to wszechstronne narzędzia, które nie tylko usprawniają obsługę Klienta, ale także znacząco wspomagają zbieranie danych i analizę zachowań poszczególnych Odbiorców usług. Dzięki temu firma przygotowana jest do lepszego rozumienia Ich potrzeb i dostosowywania oferty do Ich oczekiwań. Korzyści płynące z zastosowania systemów informatycznych tej klasy to między innymi: pełna kontrola bieżącej liczby osób w obiekcie, zwiększenie bezpieczeństwa Klientów oraz uszczelnienie systemu pobierania opłat, co przekłada się na zwiększenie wpływów z biletów.